Jak dostarczać materiały na budowę?

Zostanie przy nazwie francuskojęzycznej ma również swoje uzasadnienie. Francja kojarzy się z dostojnością i klasą, do takich właścicieli kotów chcemy trafić, bazując na stereotypie Francji. Ludzie, którzy żyją szybko, cenią dobry gust i smak i chcą to dać również swoim kotom. Odzwierciedleniem tego jest szata graficzna naszej firmy i kampanii. Bazą jest kolor czarny, szczególnie na plakatach. Czarno-białe zdjęcia i jedynie nazwa firmy widniejąca w kolorze czerwono-żółtym. Wszystko utrzymane w stylu minimalistycznym, który jest modny pośród mieszkańców wielkich aglomeracji. Środki przekazu: Przede wszystkim stawiamy na plakaty typu bilbordy, które wystawiamy w większych miastach. Od kilku do kilkunastu, zależnie od liczby mieszkańców i obszaru miasta. Ich położenie przewidujemy w okolicach dużych sklepów, oraz centrum miast. Ulotki – będą dostępne w lecznicach, sklepach zoologicznych. Reklama w gazecie. Tutaj warto zainwestować w kontrakty z gazetami ogólnokrajowymi. Zajmujemy się jedną umową, a nie parunastoma, co zaoszczędza nasz czas. Po rozpoznaniu rynku wychodzi na to, że cenowo wygląda to podobnie. Do tego zaletą jest częstotliwość wydawania gazet ogólnokrajowych oraz ich zasięg.

Comments are closed.